Reklamácia a vrátenie tovaru

Veľmi nám záleží, aby každá naša zákazníčka a každý zákazník boli spokojní a robíme všetko pre to, aby sa naše produkty a doplnky páčili. Občas sa ale môže stať, že príde k chybe či omylu. Všetko však vybavíme k vašej spokojnosti. 

Ak potrebujete riešiť akúkoľvek situáciu, najprv nás prosím kontaktujte telefonicky alebo e-mailom, následne sa dohodneme na ďalšom postupe. Mnohokrát sa totiž dá situácia vyriešiť aj na diaľku. 

V ďalších prípadoch môže prísť k nasledovnému: 

1) Ak chcete vymeniť / reklamovať zakúpený tovar:
• stiahnite si a vyplňte prosím tento formulár – reklamácia,
• následne ho odošlite na našu poštovú adresu uvedenú vo formulári spolu s tovarom.

Tovar podlieha výmene / reklamácii za predpokladu že:
• je bez známok používania (ani nebol fyzicky poškodený),
• je v pôvodnom obale, ktorý nie je poškodený,
• má priložený doklad o platbe, faktúru a vypísaný formulár o výmene.

V prípade výmeny za iný produkt či akýchkoľvek otázok nám, prosím, dajte čo najskôr vedieť emailom na adrese: hello@beaushop.sk

2) Ak chcete vrátiť tovar a odstúpiť od zmluvy
• stiahnite si a vyplňte tento formulár – vrátenie,
• následne ho odošlite na našu poštovú adresu uvedenú vo formulári spolu s tovarom.

Tovar podlieha vráteniu za predpokladu, že:
• je bez známok používania (ani nebol fyzicky poškodený),
• je v pôvodnom obale,
• má priložený doklad o platbe, faktúru a vypísaný formulár o výmene.

Tovar je potrebné pred vrátením/odoslaním náležite zabaliť, aby neprišlo k jeho poškodeniu. 

Pokiaľ si nemôžete formulár vytlačiť, napíšte informácie k tovaru uvedené vo formulári priamo na kópiu faktúry a odošlite nám ju namiesto formulára. Pred nákupom si, prosím, prečítajte naše Obchodné podmienky. Zásielku s tovarom posielajte naspäť ako poistený balík (nikdy nie na dobierku).

Výmenný tovar odosielame až po prijatí vráteného tovaru u nás na sklade. 

Pri vrátení tovaru uhrádza dopravu zákazník, následný balíček s vymeneným tovarom má dopravu zadarmo (ak ide o reklamovaný tovar). V prípade výmeny tovaru, ktorý nepodlieha reklamácii, hradí dopravu zákazník).